dijous, 19 de febrer del 2015

Tu ves fent preguntes, gamarús






Fa un temps, en una estona de llit, entre una relació sexual i una altra, una amiga em va demanar:
            --Hi ha alguna fantasia sexual que no hagis acomplert?
            Vaig rumiar uns instants.
            --Sí, una –vaig dir.
            Ella va posar les mans sobre el meu pit, somrient.
            --Digues-me-la. La faré realitat.
            --No ho crec. És muntar-m'ho amb dues dones, un menàge á trois.
            Ella va tornar a la seva banda del llit, deixant-se caure.
            --Això no.
            --Ja ho sabia.
            Al cap d’uns minuts de silenci, vaig ser jo qui, engallit, vaig burxar.
--I tu? --vaig preguntar a la noia-- Hi ha alguna fantasia sexual que et quedi per realitzar?
Ella va mirar-me amb ulls diàfans.
            --No –va respondre'm.
            --Cap ni una? --vaig demanar.
            Ella va encongir-se d'espatlles.
            --No. Cap ni una.
            --Segur?
            --Sí, segur –va alçar les celles--. Et molesta?
            --No, no.
            Vaig encendre a càmera lenta un altre Winston i capficat vaig exhalar el fum cap el sostre. Sentia una nosa inespecífica a la boca de l’estómac, com si hi circulés un intermitent corrent elèctric. Havia oblidat les preceptives normes no escrites: no preguntis si no vols saber. Què imbècil. No m’escau el posat de machito, el deixo per d’altres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada