diumenge, 12 d’abril del 2015

Polles (i 2)




En una nit de joc eròtic amb la meva tercera parella, li vaig demanar:


--Pots ficar-te un ou a la boca?


--Els del meu exmarit, sí –va revelar--. Els teus, no. Són massa grans.


--Oh, bé... --vaig dir jo alçant la mandíbula i aclucant els ulls i sentint música de lires a les altures.


--En canvi –va continuar ella--, amb la polla em passa a l'inrevés... La teva és més petita, no sé, més manejable... Ei, va, no t'enfadis...



........................



Uns dies després, vaig respirar molt a fons, em vaig encomanar a tots els sants, i li vaig preguntar:


--La polla, al teu exmarit, quant li fa de llargària?


--Oh, no ho sé –va dir ella--. Però la té molt gran.


--Vinga –vaig inquirir--, no hi ha home que no sàpiga quant li allarga...


--Era molt gran.


--18?


--Més.


--20?


--Més.


--Més...? 25...?


--Sobre els 25.


Uf. Entesos, era ell, el superdotat, l'artista de circ, el monster dick, que en diuen ara a internet, i no pas jo el ridícul, misèrrim i patètic pixatova. Però 25..., mare de déu! Quina barbaritat, nen! Que l’altíssim te la conservi molts anys, palangana! 

6 comentaris:

  1. Jjajaa ja un a cosa que sempre es sol dir ...que es la paraula ...ets la polla o sou la polla. Dons be jo et dire ...et la polla. Ha ser un escrit molt bo...pero molt bo.jajaja..

    ResponElimina
  2. No ve d'un pam,no ve d'un pam,si es ben fresca i aixerida no ve d'un pam,no ve d'un pam. (La Trinca)
    Veig que continuem amb les mides de polla...potser en el possible relat polla 3 ja ens parlaras de mides d'elefantitis.
    Continuu pensant que la sexualitat no passa per unes absurdes comparances.
    Referent als ous....jo des de que vaig descobrir els ous de gallines felices que viuent en llibertat i son fecundades pels galls vaig saber apreciar el bon sabor que tenen els seus ous.us els recomano!!! Jajaja

    ResponElimina
  3. Eduard, com sempre fantàstic, però ara estic mosca ja que mai i dic mai he tingut la tentacio de medir-la, si ho fes desde on? i com seria la medicio? desde la part de sobre ho sota de la polla? pura curiositat jejeje. espero la 3 part.

    ResponElimina
  4. Eduard, com sempre fantàstic, però ara estic mosca ja que mai i dic mai he tingut la tentacio de medir-la, si ho fes desde on? i com seria la medicio? desde la part de sobre ho sota de la polla? pura curiositat jejeje. espero la 3 part.

    ResponElimina