dissabte, 11 d’abril del 2015

Polles (1)






La meva segona parella em va dir un cop:


--M'agrada la teva polla. És molt bonica.


--Oh, gràcies –li vaig dir, estarrufat com un gall dindi d'anunci.


--I, a més –va continuar ella--, m'agrada perquè no és tan gran com la del meu exmarit...


Vaig posar una expressió de com haver detectat els primers símptomes d'una peritonitis especialment agressiva.


--Ei, t'has enfadat...?


....................


Un cop separats ja amb ella, vaig cometre la insensatesa –jo en tenia 42-- d’embolicar-me amb una noia de 20, oblidable per insulsa, tendra, pa tou. Un dia em va dir:


--M'agrada la teva polla. És bellíssima.


--Gràcies, maca –vaig dir-li, sobtadament amb sobrepès.


--I m'agrada, a més –va continuar ella—, perquè no està tan dura com la dels nois de 20... 


Vaig posar una expressió de com si m'haguessin ruixat amb KH-7 en un ull.


--Ei, t'has enfadat...?

5 comentaris:

  1. M 'has arrencat un somriure en aquest relat,Eduard!
    Penso que d'una manera simple i curta exposes el que significa per a la majoria d'homes una gran cosa.....la seva polla!

    ResponElimina
  2. Comentar-te que si un home ha de basar la seva autoestima amb els comentaris que lj fa una o mes dones de la seva polla esta ben apanyat!
    ......es un naufrag segur!
    Si a mes esta sotmes a comparacions odioses......pobrte!!!
    Referent a que et sentissis ruixat amb KH-7 en un ull,penso que la majoria d'homes a partir d'una certa edad es deuent sentir ruixats directamant en els dos ulls amb sosa caustica!....i que vols que et digui....potser s'ho mereixen!!!
    Si els seus valors,la seva sexualitat es mesuren en centimetres i duresa,inevitablement el pas del temps el porta a una pobresa que s'ha guanyat a pols.....i malhauradament penso que a una gran majoria d'homes els hi passa aixo.Es el que hi ha!!!!!
    Per aixo, quan veig a un home montat dalt d'una gran moto,penso......mira,ja ha anat a la pelu a posar-se extensions!!!!.......pura i dura miseria (no polla) mai mes ben dit!
    Salut i forza al canut!

    ResponElimina
  3. Per la meva experiència et puc dir que a la majoria de les dones no els importa el tamany (sempre i quan no sigui funcional per massa grossa o massa petita), i hi ha una minoria que sí. També depèn de la seva morfologia vaginal, també.

    Pels homes, la polla no és que sigui important, sinó que és un tresor. Per a les seves dones, o amants, també.

    La meva autoestima no depèn de la meva polla, i aquestes anècdotes que relato, que són verídiques, em van fer riure i encara me'n fan, per això les explico, perquè crec que són divertides.

    I sobre les motos, bé, potser sí que hi hagi tios que ho visquin com tu dius, però la majoria de moteros de veritat, tenim moto per pura passió de conduir-la.

    ResponElimina
  4. Penso que en una societat com la nostra amb plena crisi de valor en que tot va a "lo grande" el tamany si que importa...una gran casa, un gran cotxe,uns grans pits;una gran polla.......pobres de nosaltres si en aixo rau els nostres tresors.!
    Referent a la relacio polla/moto no soc una gran entesa....pero el subconcient esta tan amagadet que pocs el saben veure un xic.
    Jo aposto per una sexualitat vertadera,lluny dels tamanys, de les comparances,.....cercant la inocencia i la frescura com si cada cop fos un nou comensar.

    ResponElimina
  5. Jajaja me tret un somriure amb el escrit...lo important penso jo no lo que medeix ...ni el tamany cada home la te com la te i se ha estima tingui com la tingui...es lo vostre membre. Que deixa esencia al treballarla quan entra a lo mes profun...jo te puc dir que he fet taste algun cop amb polles petitecom el meu menic i han set tan jugares com si fos una de grand...pero es clar tambe algua altra personase na rigut i a les hores...la autoestima li anat pel terra.

    ResponElimina