dilluns, 27 de juliol del 2015

She wants to ride her bicycle, she wants to ride her bike...


He passat uns dies voltant moltíssim en moto, per la feina. De passar el dia al carrer el que més m’ha sobtat, entre moltes bestieses diverses, han estat les bicicletes. És increïble com entorpeixen el trànsit. D’entrada, parlem, no dels ciclistes, sinó de les ciclistes. No es poden imaginar les vegades que he alentit la marxa a ritme de pedal, i fins i tot variat el trajecte, per tal de seguir-les, observar-les i admirar-les. D’esquena, sobretot. El seient de les bicicletes, aplicat al cos femení, té uns efectes estèticament fastuosos, excelsos. La moto sense dipòsit, l’escòter, embelleix les cames. La bicicleta, en canvi, silueteja el cul. El seient de la bicicleta, esmolat, falcador, divideix en dos els malucs. Dreta i esquerra. Tradueix a la realitat el vell adagi dels folladors impenitents: “Et partiré en dues”. El seient accentua la regatera del cul, tensa les galtes, les comprimeix. En això hi té molt a veure la singular posició damunt la bicicleta. Majoritàriament, el cos es decanta cap endavant, cap el manillar, amb la qual cosa la pressió bàsica del seient s’efectua sobre el frontal del perineu. Recordo l’escena de la pel·lícula “El balneari de Battle Creek”, en què les dones victorianes se satisfeien orgàsmicament passejant camp a través amb bicicleta, amb un trontoll que tenia brutals efectes sobre els òrgans pèlvics. Molt divertit i real. Bé, amb el cos recolzat en braços i espatlles, el cul s’alça, despunta, s'ofrena. Adquireix, per aquesta complexa morfologia dels malucs femenins, una forma sinusoidal, còccica, aguitarrada. Es configuren dues esferes mòrbides sota el guiatge de la pelvis, l’ós sacre planteja el doble hemisferi, executa la bessona rodonesa tensada i mòbil. El dinamisme simètric dels pedals, a més, distribueix per extensió les adorables masses musculars. Mentre una s’allarga i s’arrodoneix, l’altra es contrau i resta tallada per la base, però no amb una secció brusca, de matxet, sinó delineada, dibuixada, pinzellada. L’arquejament cap endavant produeix un efecte de punt de fuga. La ronyonada s’estreny, l’esquena es fon en un infinit pròxim, els cabells a l’aire es difuminen en el panorama ciutadà. Allò pròxim, verídic, tangible i exhibit és el cul. És la punta de llança, l’arma definitiva de l’impacte visual. Els homes, que som oculars, i a més infantils, veiem allò que desitgem i desitgem allò que veiem. El cul de les ciclistes, tant a tocar de mà, tan deliciosament pompós, tan fruita prohibida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada